Followers

August 21, 2007

cOREtaN m@m@...

Hi all...time nie laa aku leh nk m'bebel kt blog aku nih...arinie bby aku dmam..but not so high..aku sedar subuh td dlm kul 5.30a.m bby nk susu..then aku bg laa but tetiba aku tgok dia mcm x selesa..then aku pun x puas ati aku buka lampu..tgok dia mcm nk muak then ape lg abih cadar n tilam mama dia..kena muntah...sian dia..aku rasa bdn dia mcm panas aku check 38'degC..aku bg dia ubat..dia terjaga sekjap..smpt aku solat subuh..then sbung tdo...smp kul 7.45a.m...

but now aku tgok dia ok sikit laa..bfr tdo kul 1 p.m td check 36'degC..kira ok laa..klau lebih 37'deg mmg demam la tue....even dia demam tp nmpk ceria coz kt rumah nie ada cousin dia...si Shauki, Syamil n Wadi...mama diorg arinie gi workshop katanye...btulkan kete...x tau kete yg mne...mlm td anknya tido sini...ade la teman si fakhry...***Ngah,..agaknye dmam trkezut kot....aritue masa kenduri rmai sgt peminat...hahaha..;)...nway..thx ngah shoot gmba ktaorg...aku mmg dh x dan nk pgang camera...hahaha:)



****Shauki, Wadi & Syamil (Ank Kak Ct..)


****muka demam my son...akhirnya tdo juga lepas mkn ubt...






1 comment:

Anonymous said...

BUDAK2 KLU DEMAM...ORG KATA NAK MEMBESAR... nth la!