Followers

August 22, 2007

mY b@bY aGAiN!!!

2day aku bwk baby g sri kota hosp..regarding his fever..now with flu plaks...dkt hosp asyik bersin je dia...smp sume org tgok..yea laa dia bersin kuat..aku n hubby senyum jee....so td jmp doctor..dia kta mmg musim..one more dia kta bby aku dh nk tumbuh gigi. coz dh nk 5 months...doc. nmpk gusi dia mcm dh ade bonjol sikit...patut laa dia suka gigit2 mainan dia...no wonder laaa!!...



mlm td bby aku buat suspen lg...bdan dia pnas sgt...aku trus ambil towel basah then lap2 dr ujung rambut smp ujung kaki...risau takut dia fit plak..(org tua kata sawan tarik)...tue yg takut tue...coz panas sgt...bg dia mkn ubat...lg skali dia muntah...rsa x sesuaii laa mkn ubt lps menyusu...hope baby getting well soon yea.. mama risau sgt....nnti x leh jaln2..igt cuti skolah nie nk g kuantan rmh kakak hubby aku...bwk mak mentua skali-skala ke sna plak...nie bby dh dmm x ta camneee......>>>>>>>


mlm td bby aku bgn kul 3 a.m... smpt posing lg ank mama....hehehe...:)










No comments: