Followers

August 18, 2007

TetIbA Jeee...




TETIBA jE...ati aku tergerak nk bukak blog arinie...actually nothing to say..just this week, tomorrow aku nk g kenduri ade 2 kenduri : 1) ank buah aku..(yani) kt andalas, klg(mjlis b'tandang rumah lelaki), then rumah abg ipar aku belah husband kt sijangkang...actually this is his 2nd marriage..before this dia married wit my sis-in law ( kakak hubby) aku..but dia dh meninggal 3 years ago..x silap april 2004..sakit SLE..(bahaya skit tuh) susah nk baik...!! dh jodoh dia..doakan semoga berbahagia utk kalian sumer....




-----------------------


aku g bukak web site x company aku..winndu plak...hehe...Hi...Nitto Denko dlm kenangan...



aku resign Feb 8th,07...mmg dh target aku nk resign before aku delivery..that time pregnant aku dh 8 bulan...hubby aku pun tgok aku dh x larat...dia pun suh aku benti..ikutkan dia suh aku benti awl2 pregnant dlu..but aku ckp nnt dlu laa...after bonus...hahaha...




actually, keje kt situ mmg best..yea laa dh 6 thn uu...syg gak nk tinggalkan..but keje kt HR mmg bz..tp tmpt aku laa..coz aku buat payroll skali dgn all the massy things...dgn nk jga memacam kerenah staff yg seramai 500 org tuk 2 company...mmg leh handle but me alone to do this work...bila aku cuti mmg x de spe buat...nk hrap boss mne nk buat sume keje nie...dh boss katekanlaa....sampaikan aku bwk keje balik...hubby aku bcing jee....(nyampah aku) at last bila lg sebulan bru laa penganti aku smp..tue pun brapa kali interview...nie pun aku dpt tau dia pun nk resign dh...x tahan duduk bawak En dollah (boss aku) :) mmg panas laa duk tempat aku tuh..hahaha...:) aaarrhhh..tp sumer tu tinggal kenangan...yg penting skrg nie

aku happy duk rumh...jga anak...masa dh x terikat lg...aku nk bg full attention dgn penuh kasih syg kt ank aku...coz dia msih kecik lg...kalau boleh aku x nk bg sesape jga...(yg aku x kenal) yea skarang mcm2 kisah aku dgr...pasal maid larikan ank laa...ish gerun je aku dengar...


*****Nie laa company aku dolu....


key laa..baby aku dh bgun...nk layan dia plaks....:) daaaa.....

No comments: